Dlaczego subskrypcja?

Korzystasz z Netflixa, Spotify lub innych usług streamingowych? Jeśli tak to masz okazję nabyć subskrypcję na mecze Warty Poznań. Zakup biletów w modelu subskrypcyjnym to przede wszystkim wygoda, oszczędność oraz gwarancja wejściówek na każdy mecz Zielonych. Dzięki temu rozwiązaniu nie musisz martwić się tym czy masz wystarczającą ilość pieniędzy, aby zakupić karnet. Opłata za nabytą subskrypcję pobierana jest co miesiąc, co nie obciąża Twojego budżetu oraz pozwala na jego większą kontrolę.

FAQ
  • help_outlineCzym jest subskrypcja?
  • help_outlineCzym różni się subskrypcja od karnetu?
  • help_outlineJak zakupić subskrypcję?
  • help_outlineJak postępować po zakupie subskrypcji?
  • help_outlineJak mogę kupić subskrypcję na mecze Warty Poznań?
    Kibic może zakupić subskrypcję na mecze Warty Poznań wyłącznie na oficjalnej stronie bilety.wartapoznan.pl
  • help_outlineKto może nabyć subskrypcję na mecze Warty Poznań?
    Subskrypcję na Wartę Poznań może zakupić wyłącznie osoba, która posiada konto w systemie biletowym Warty Poznań.
  • help_outlineCzy mogę kupić subskrypcję dla osoby, która nie posiada konta w systemie?
    Oczywiście. Kibic może zakupić subksrypcję dla osoby, która nie posiada założonego konta w systemie biletowym Warta Poznań.

    UWAGA Zarządzać subksrypcją będzie mógł tylko kupujący.

  • help_outlineKiedy mogę kupić subskrypcję na mecze Warty Poznań?
    Kibic może zakupić subskrypcję w dowolnym momencie. Sprzedaż subskrypcji jest prowadzona aż do odwołania.
  • help_outlineJaki jest okres ważności subskrypcji?
    Subskrypcja na mecze Warty Poznań jest przedłużona automatycznie co miesiąc. z zastrzeżeniem pierwszej subskrypcji i subskrypcji zakupionej na nowo (tj. po okresie przerwy), które obowiązują co najmniej przez 6 miesięcy
  • help_outlineDlaczego mogę zrezygnować z subksrypcji dopiero po 6 miesiącach?
    Minimalny okres subskrypcji na 6 miesięcy umożliwia Kibicowi zapoznanie się z wszystkimi korzyściami wynikącjącymi z użytkowania jej.

    Ponadto okres ten gwarantuje Kibicowi najbardziej atrakcyjną cenę.

  • help_outlineJak mogę zrezygnować z subskrypcji?
    Kibic może zrezygnować z subskrypcji poprzez wysłanie zgłoszenia na adres bilety@wartapoznan.pl
  • help_outlineCzy opłata w ramach subksrypcji jest pobierana z mojej karty płatniczej automatycznie?
    Tak, kwota za zakupioną subskrypcję na mecze Warty Poznań jest pobierana co miesiąc z karty kredytowej.
  • help_outlineCo w sytuacji, gdy kwota za subskrypcję nie zostanie pobrana z karty?
    W takiej sytuacji zostanie wysłana informacja o braku wystarczających środków na karcie na adres mailowy, który jest przypisany do konta nabywcy subskrypcji, a także na numer telefonu komórkowego, który został wpisany podczas zakupu.

    Po upływie 24 godzin zostanie wysłane kolejne przypomnienie. W przypadku braku możliwości ściągnięcia opłaty subskrypcja zostanie zawieszona. System spróbuje jeszcze przez okres 30 dni pobrać opłatę za subskrypcję. W przypadku braku możliwości uzyskania pełnej płatności po 30 dniach liczonych od dnia pierwotnego terminu płatności subskrypcja zostanie anulowana.

  • help_outlineCzy w czasie zawieszonej subskrypcji mogę pobrać bilet z systemu?
    Nie. W sytuacji, gdy konto jest zawieszone bilety nie są dostępne do pobrania. Kibic może wyłącznie zakupić bilet.
  • help_outlineJak mogę odebrać bilet w ramach nabytej subskrypcji?
    Kibic posiadający wykupioną subskrypcję może odebrać bilet od 48h przed rozpoczęciem oficjalnej sprzedazy bilet na mecz.
  • help_outlineCzy mogę odebrać bilet dla innej osoby posiadającej Subskrypcję?
    Tak, Kibic może odebrać bilety dla innych osób posiadających wykupioną subskrypcję. Dokonuje tego dodając kolejne krzesełko do koszyka i wpisując PESEL tej osoby.

    Ten sposób jest pomocny dla grupy znajomych, która chciałaby zająć miejsca na stadionie obok siebie.

  • help_outlineKtóre miejsca na stadionie mogę wybrać?
    Kibic posiadający wykupioną subskrypcję może wybrać wszystkie dostępne miejsca w ramach posiadanej subskrypcji w danej strefie cenowej lub niższej.
  • help_outlineCo w sytuacji, gdy skończą się moje uprawnienia do subskrpcji w kategorii ulgowej?
    Kibic, któremu będzie zbliżał się koniec uprawnień do subskrypcji ulgowej zostanie powiadomiony wiadomością e-mail. Twoja subskrypcja zostanie anulowana ostatniego dnia obowiązywania subskrypcji.
  • help_outlineCzy w przypadku anulowania subskrypcji mogę odnowić ją w cenie normalnej?
    Tak, możesz ponownie wykupić subskrypcję w cenie normalnej. W przypadku, gdybyś chciał zrezygnować z niej przed upływem 6-miesiecznego okresu wystarczy napisać e-maila na adres bilety@wartapoznan.pl. Prośba o anulację zostanie zweryfikowana pozytywnie ze względu posiadaną wcześniej subskrypcję ulgową.
  • help_outlineJakie są dodatkowe korzyści dla subskrybenta?
      Kibicowi posiądającemu subskrypcję przypisuje:
      1. Możliwość zakupu biletów na mecze nieobjęte subskrypcją w pierwszej kolejności.
      2. Możliwość zakupu biletów dla znajomych przed rozpoczęciem otwartej sprzedaży.
  • help_outlineCo w sytuacji, gdy w danym miesiącu nie będzie żadnego meczu i nie będę miał możliwości pobrania biletu?
      W przypadku, gdy w ciągu całego danego Okresu Subskrypcyjnego, Klub nie zapewni możliwości pobrania biletu na jakikolwiek Mecz (co może wynikać z okresu pomiędzy poszczególnymi rundami piłkarskimi – np. przerwy po zakończeniu danego Sezonu Piłkarskiego lub przerwy pomiędzy rundą jesienną i wiosenną danego Sezonu Piłkarskiego), w ramach zakupionej subskrypcji Kibic otrzyma:
      1. Jeden voucher biletowy dwukrotnego użytku z 50% zniżką na zakup Biletu na Mecze rozgrywane w ramach rozgrywek PKO Bank Polski Ekstraklasa lub Pucharu Polski (bez finału) w okresie do zakończenia danego sezonu. Voucher może zostać wykorzysatny przy zakupie biletu dla siebie lub osoby towarzyszącej.
      2. Zniżkę 15% do oficjalnego sklepu Warty Poznań dostępnego pod adresem www.sklep.wartapoznan.pl
  • help_outlineCzy dostanę powiadomienie o możliwości odbioru biletu?
    Tak. Każdy posiadacz subskrypcji otrzyma przed rozpoczęciem oficjalnej sprzedaży biletów e-mail z informacją o terminie pobrania biletu na najbliższy mecz.